powiat żywiecki

Awaria systemu! Trzeba zadzwonić do szpitala

today09.12.2025 22:14

Tło
share close

Uwaga pacjenci! Szpital w Żywcu informuje o konieczności kontaktu w związku z awarią systemu rejestracji wizyt

W dniach 3–7 grudnia 2025 r. w Szpitalu Żywiec wystąpiła awaria systemu teleinformatycznego, która wpłynęła na rejestrację wizyt w poradniach specjalistycznych oraz na badaniach diagnostycznych, takich jak TK (tomografia komputerowa), RM (rezonans magnetyczny) i USG. W związku z tym, konieczne jest wsteczne uzupełnienie harmonogramów zaplanowanych wizyt.

Kogo dotyczy problem?

Dotyczy to pacjentów, którzy w dniach 3-7 grudnia dokonali rejestracji na wizytę w poradni specjalistycznej lub na badania. Dotyczy to zarówno wizyt w ramach NFZ, jak i prywatnych. Szpital Żywiec prosi, aby wszyscy, którzy dokonali rejestracji w tym okresie, skontaktowali się z placówką.

Nie ma znaczenia, czy rejestracja miała miejsce telefonicznie, osobiście czy podczas wizyty u lekarza — wszystkie te przypadki wymagają weryfikacji.

Aby upewnić się, że termin wizyty jest w systemie i wizyta odbędzie się zgodnie z planem, Szpital w Żywcu prosi pacjentów o:

  • Podanie daty, godziny oraz nazwy poradni lub rodzaju badania, na które zostali zapisani. Informacje te można znaleźć w SMS-ie wysłanym przez system, na koncie IKP lub w aplikacji mojeIKP.

  • Osoby, które wiedzą, że ktoś bliski, np. rodzice, dzieci lub dziadkowie, mogli dokonać rejestracji w tym okresie, proszone są o kontakt lub sprawdzenie danych.

Dostępne formy kontaktu

Pacjenci mogą skontaktować się z rejestracją Szpitala w Żywcu pod dedykowanym numerem telefonu 33 44 01 452, dostępnym w godzinach 7:00-19:00 (poniedziałek–piątek) oraz 8:00-14:00 w soboty. Można także wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected], podając numer telefonu, rodzaj badania lub nazwę poradni oraz termin zaplanowanej wizyty. Rejestracja oddzwoni do pacjentów.

Przeprosiny i zapewnienia

Szpital w Żywcu przeprasza za wszelkie niedogodności związane z awarią systemu. Placówka zapewnia, że dołoży wszelkich starań, aby wszystkie utracone terminy zostały jak najszybciej przywrócone, a pacjenci mogli odbyć swoje wizyty zgodnie z planem.

Autor: Paweł Chudecki