Nie zapłacił, parkomat był zepsuty. Dostał mandat
fot.: zdjęcie poglądowe
Izabela JanoszekIzabela Janoszek

Nie zapłacił, parkomat był zepsuty. Dostał mandat

Dostałem wezwanie do zapłaty mandatu, choć parkomat był zepsuty – twierdzi mieszkaniec Bielska-Białej. W takiej sytuacji zachęcamy do złożenia reklamacji, wyjaśnimy co się stało - radzi MZD.Sytuacja miała miejsce wczoraj (w poniedziałek) na placu Żwirki i Wigury w Bielsku-Białej, około godz. 8.30 - relacjonuje Benedykt Wajda. PosłuchajMówi, że dwukrotnie podejmował próbę zapłacenia za parking. Bezskutecznie. W końcu poszedł załatwić swoją sprawę bez uiszczenia opłaty. Kiedy wrócił po 10 minutach, za szybą zauważył wezwanie do zapłaty 50 zł.

Pan Benedykt zadzwonił do nas, jak mówi, by ostrzec innych kierowców. Pierwszą rzeczą, którą w takiej sytuacji powinniśmy zrobić jest jednak złożenie reklamacji. Potrzebne do tego dane znajdziemy na wezwaniu do zapłaty. Jak wyjaśnia Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej można to zrobić na 3 sposoby: poprzez stronę internetową, wysyłając list lub bezpośrednio w biurze działu parkingów i strefy płatnego parkowania MZD przy ulicy Mostowej.

Czas rozpatrywania reklamacji to 30 dni, w praktyce jest jednak zdecydowanie krótszy. Urzędnicy są w stanie sprawdzić czy danego dnia we wskazanym miejscu parkomat nie działał. 

Posłuchaj audycji:

Nagranie 1



Wiadomości Radia BIELSKO są dostępne w Google News - obserwuj nas!

Zobacz inne wiadomości tego autora: