Reklamują się, jak mogą. Ilu ludzi zatrudniono?Magda FritzMagda Fritz

Reklamują się, jak mogą. Ilu ludzi zatrudniono?

Ile osób zatrudniono w bielskich firmach, dzięki kampanii "Kariera w górach"?Czy kampania promocyjna „Kariera w górach”, którą prowadzi bielski samorząd przynosi spodziewane efekty? Pytano o to na ostatniej sesji rady miejskiej.

Kampania ma pokazać Bielsko-Białą, jako miejsce atrakcyjne do zamieszkania i pracy. Do działań przyłączyły się 33 bielskie firmy, głównie produkcyjne oraz z branży IT, które mają problem z naborem. 

W ramach kampanii wykupiono reklamę na Facebooku, która wyświetlała się studentom i absolwentom uczelni technicznych. Jak informuje Aleksandra Podsiadlik, naczelnik wydziału strategii i rozwoju gospodarczego Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej na stronę internetową kampanii weszło 24 tysiące nowych osób. Blog, prowadzony na Facebook`u śledzi ok. 2 tysięcy internautów. W ramach reklamy wykupiono też citylighty na dworcu PKP w Krakowie oraz billboardy w okolicach Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Ilu pracowników dzięki tym działaniom pozyskano? Posłuchajcie. 
 
Zeszłoroczna kampania „Kariera w górach” kosztowała ok. 65 tys. zł. 

Posłuchaj audycji:

Nagranie 1



Zobacz inne wiadomości tego autora: