Emocje kluczem do sukcesu!
Magdalena StokłosaMagdalena Stokłosa

Emocje kluczem do sukcesu!

Istotną rolę w promocji kraju, regionu, miasta czy produktu pełni marka. Musi przyciągać i być rozpoznawalna.Turystyka zrównoważona jest szansą i narzędziem na rzecz rozwoju - ta idea przyświeca w tym roku Światowemu Dniu Turystyki. Cieszyn stał się gospodarzem ogólnopolskich obchodów. Wczoraj do miasta nad Olzą przyjechali praktycy i teoretycy związani z turystyką, a tematem przewodnim w tym roku była marka, jako podstawa efektywnej promocji. Jak mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej: "Marka to nie tylko znak graficzny czy nazwa, ale cechy, wartości i emocje". Posłuchajcie!
 
Prezes POT podkreślał także, że marka to wizerunek i zobowiązanie wobec klienta.

Wieczorem w teatrze im. Adama Mickiewicza odbyła się gala, na które przyznano wyróżnienia dla zasłużonych dla turystyki.

Posłuchaj audycji:

Nagranie 1



Wiadomości Radia BIELSKO są dostępne w Google News - obserwuj nas!

Zobacz inne wiadomości tego autora: